Pritožbeni postopki

Informacija o pritožbenem postopku

V Adriaticu Slovenici Zavarovalni družbi d.d. si prizadevamo za zadovoljstvo zavarovancev, nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja in za strokovno ter korektno opravljanje zavarovalnih storitev. Ob tem se tudi zavedamo, da pri poslovanju lahko pride tudi do trenutkov, ko so naša ravnanja ali odločitve drugačna od tistih, ki jih potrošniki zavarovalnih storitev pričakujete. Za take primere smo v Adriaticu Slovenici d.d. oblikovali interni postopek za reševanje pritožb ter predvideli tudi možnost izvensodnega reševanja morebitnih sporov.

V nadaljevanju vas želimo seznaniti z naslednjim:

  • Pritožbe v zvezi z našimi ravnanji ali odločitvami lahko podate ustno ali pisno na poslovni enoti družbe, kjer je pritožbeni primer nastal, preko naših spletnih strani www.adriatic-slovenica.si ali po elektronski pošti info@as.si.
  • Na vaše ustne pritožbe bomo skušali odgovoriti takoj. Če bi želeli na svojo ustno pritožbo prejeti pisni odgovor, bo pripravljen zapisnik, ki ga v nadaljevanju obravnavamo kot pisno pritožbo.
  • Vaše pisne pritožbe bomo obravnavali skladno z našim Pravilnikom o reševanju pritožb strank in vam pisno odgovorili v najkrajšem možnem času (najkasneje v roku 30 dni po prejemu).
  • O vaših pisnih pritožbah bodo odločale pristojne pritožbene komisije.
  • V primeru, da se ne bi strinjali z rešitvijo svoje pritožbe in z odločitvijo pristojne pritožbene komisije, imate pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred našim izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Mediacije so možne v potrošniških sporih in drugih sporih iz zavarovalnih in odškodninskih razmerij na podlagi zavarovalnih pogodb v primeru, če se vse vpletene stranke s takšnim načinom reševanja spora v posamezni zadevi izrecno strinjajo.
  • Če ocenjujete, da je prišlo pri ravnanju zavarovalnice do nespoštovanja Zavarovalnega kodeksa in drugih dobrih poslovnih običajev ter temeljnih standardov zavarovalne stroke, lahko svojo pritožbo posredujete tudi Varuhu dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu, ki deluje pri Slovenskem zavarovalnem združenju, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana.

Informacija o izbranem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Adriatic Slovenica d.d. je skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izbrala za izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja.

Če se stranka, ki je potrošnik (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene zunaj svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti), ne strinja z dokončno odločitvijo obravnave pritožbe v internem pritožbenem postopku v Adriaticu Slovenici d.d., ima pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov:

  • Mediacijskim centrom Slovenskega zavarovalnega združenja, Železna cesta 14, 1000 Ljubljana, telefon: 01/300 93 81, elektronski naslov: irps@zav-zdruzenje.si, spletni naslov: www.zav-zdruzenje.si

Informacija o spletnem reševanju potrošniških sporov, ki izhajajo iz pogodb, sklenjenih preko spleta

Če je bila zavarovalna pogodba, iz katere izvira spor, sklenjena preko spleta (interneta), je za reševanje takšnih potrošniških sporov na voljo tudi posebna EU platforma, ki se nahaja na naslovu ec.europa.eu/odr.

Več informacij v zvezi z EU platformo  je dosegljivih na:

Za nadaljnja pojasnila o pritožbenih postopkih se lahko obrnete tudi na sedež naše družbe: Adriatic Slovenica Zavarovalna družba d.d., Ljubljanska cesta 3a, 6000 Koper, elektronski naslov: info@as.si ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko našega klicnega centra 080 11 10.