AS svetuje

25.09.2018 | 2 min branja | Zdravje , Podjetje

Kako pomagati zaposlenim do hitrejšega zdravljenja?

Zaposleni, ki kljub različnim boleznim, čakanju na diagnoze in skrbem ostajajo na delovnem mestu, težje delajo. Zaradi težav so pogosteje in več časa na bolniški. In čeprav na podaljševanje bolniškega staleža vplivajo še drugi vzroki, je dejstvo, da se je delež bolniške odsotnosti v Sloveniji v zadnjih treh letih povečal za 12 odstotkov. Bolezni in poškodbe slabo vplivajo na tudi finančno stanje podjetja, ker je dobre delavce težko nadomestiti. Preberite, kako si lahko pomagate do krajših čakalnih dob.

Zakaj so dobri delavci najtežje nadomestljivi?

Čeprav podjetje skuša nadomestiti dobrega delavca z enako kvalificiranim, to ni vedno mogoče. Dober delavec zelo dobro pozna podjetje in njegovo delovanje. Dobro ve, na koga se lahko obrne, da bo vse teklo tako, kot je treba. Dober delavec obvlada svoje delo, svojo stroko, ima odlična poznanstva s poslovnimi partnerji, ki jih je gradil dolga leta. Točno ve, katere poteze podjetja so se obnesle v preteklosti in katere so bile neuspešne. Dober delavec je zavzet, povezuje in motivira svojo ekipo in želi, da je njegovo podjetje uspešno. In obratno. Podjetje, ki želi biti uspešno, dela na tem, da zaposlenim pomaga lajšati usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja in delavcu pomaga do hitrejšega zdravljenja, ko zboli ali se poškoduje.

Koliko je treba čakati na zdravljenje?

Na vrsto pregledov, posegov in operacij v javnem zdravstvu je včasih treba čakati "nedopustno" dolgo. Čakalne dobe so se v zadnjih 4 letih podaljšale za 50 %, seznam je porazen: na njem so posegi na ušesih, ščitnici, obisk pri revmatologu, dermatologu, otorinolaringologu in še vrsta drugih. (Vir: NIJZ)

Kaj lahko stori podjetje?

»Zadovoljni in zdravi zaposleni prispevajo k uspehu podjetja. Ko nastopi bolezen, je zelo hitro zdravljenje mogoče samo v samoplačniškem sistemu, ki pa še zdaleč ni poceni. Druga, hitra pot do zdravja, ki je bistveno cenejša, ne samo za delavca, temveč tudi za podjetje, pa je zavarovanje zaposlenih. Za zavarovanje Specialisti in zdravila se ne odločajo le majhna podjetja. Obseg pozitivnih učinkov zavarovanja prepoznavajo tudi veliki, zato je število zavarovancev v nekaj letih zraslo na 25 tisoč," je povedala Maja Perkon, skrbnica ključnih strank v Adriaticu Slovenici. 

Zagotovite zaposlenim krajše
čakalne vrste

Z zavarovanjem Specialisti in zdravila hitreje do specialističnega pregleda in okrevanja.

Želim nasvet