AS svetuje

12.06.2018 | 2 min branja | Zdravje , Podjetje

Kako podjetje najbolje poskrbi za svoje zaposlene?

Zaposleni, ki zbolijo ali se poškodujejo, se znajdejo pred dilemo, ali bi na diagnozo in zdravljenje ali fizioterapijo v javnem zdravstvu čakali dolge mesece, ali pa plačali pregled in zdravljenje iz svojega žepa. Tretja možnost, ki jo vse bolj podpirajo tudi podjetja, so kolektivna zavarovanja. Vse več delodajalcev se odloča, da bodo za svoje zaposlene kot boniteto plačevali mesečno premijo za zavarovanja, ki skrajšajo pot do zdravljenja in prihranijo denar.

Kaj najbolj zanima delodajalce, ki želijo, da bi zaposleni hitreje okrevali in z boljšim zdravjem, večjo motivacijo ter ne nazadnje s krajšimi bolniškimi odsotnostmi, pripomogli k uspehu podjetja? 

1. S koliko specialističnimi ambulantami sodeluje zavarovalnica, da lahko omogoči pregled ali poseg z zavarovanjem Specialisti in zdravila že v 10 dneh?

V mreži pogodbenih specialistov zavarovanja Specialisti in zdravila je več kot 160 samoplačniških ambulant oziroma specialistov, ki zagotavljajo preglede in posege v najkrajšem času, pri čemer so tudi maksimalno prilagodljivi. Več čas na trgu iščemo nove pogodbene izvajalce in možnosti sodelovanja.  

2. Obstaja nevarnost, da se bodo tudi v samoplačniških ambulantah podaljšale čakalne dobe?

Izredno kratek čas za dostop do specialista v pogodbeni mreži zavarovalnice se ne more podaljšati, to je ključna prednost zavarovanja. Tudi če bi se število zavarovancev na trgu (vključno s konkurenčnimi) hipotetično povečalo za 10-krat, bi to podaljšalo čakalno dobo morda za 30 odstotkov. Povečanje čakalne dobe za 30 odstotkov pa bi v primeru, da imate zavarovanje Adriatica Slovenice, pomenilo, da bi se čakalna doba za obisk specialista podaljšala z 10 dni, ki jih omogočamo zdaj, na 13 dni. Poleg tega se število izvajalcev in nabor naših pogodbenikov povečujeta.  

3. Kaj je naloga podjetja, ki se odloči, da bo zavarovalo zaposlene in jim plačalo premijo?

Ko se podjetje odloči, da bo zavarovalo vse zaposlene, je na potezi zavarovalnica. Ta pripravi podrobno predstavitev zavarovanja, natančne izračune in predstavi postopek sklepanja za zaposlene. Ključno je, da zavarovanje in dejstvo, da delodajalec plačuje premijo zaposlenim, jasno predstavimo zaposlenim. Želimo, da vsi slišijo, kakšne so prednosti in omejitve zavarovanja. Skupaj s podjetjem pa poskrbimo, da se predstavitev udeleži vsaj 80 odstotkov vseh zaposlenih. Kdor zavarovanja ne bi želel, lahko to uredi s podpisom odstopne izjave. Pri vseh postopkih zavarovalnica nudi vso podporo, saj se zaveda, da mora vsako podjetje usmerjati svoje zmogljivosti predvsem v uspešno poslovanje.

4. Velja enaka premija tudi za družinske člane?

Da. Zaposleni prejmejo tudi prijavnice za njihove družinske člane, v kolikor jih želijo vključiti v zavarovanje istočasno, lahko pa jih vključijo kadarkoli kasneje. Velikokrat predstavimo zavarovanje tudi predstavnikom sindikata, ki v dialogu z delodajalcem spremljajo in iščejo dodatne možnosti za blaginjo zaposlenih.

5. Koliko ugodneje zaposleni sklenejo zavarovanje preko podjetja in ali obstaja kakšna starostna omejitev za zavarovanje družinskih članov?

Kolektivna zavarovanja so znatno cenejša, tako za zaposlene kot za njihove družinske člane, kar za družinski proračun in zdravje družine pomeni veliko. Popust na osnovno premijo je odvisen tudi od velikosti podjetja. Podjetja s 1.000 ali več zaposlenimi imajo seveda najugodnejšo premijo. V zavarovanje pa se lahko se vključijo družinski člani od 1. do dopolnjenega 85. leta starosti.  

Zagotovite zaposlenim krajše
čakalne vrste

Z zavarovanjem Specialisti in zdravila hitreje do specialističnega pregleda in okrevanja.

Želim nasvet