AS svetuje

20.01.2017 | 2 min branja | Avto

Prometna nesreča pozimi - hitro in enostavno do popravila avtomobila

V zimsko snežno pokrajino so se v preteklih dneh spremenili tudi niže ležeči predeli. Medtem ko otroci večinoma z veseljem pričakujejo sneg, se ga vozniki veselijo nekoliko manj. Vožnja v zimskih okoliščinah zahteva kar nekaj spretnosti, še posebej v nepredvidljivih trenutkih.

Pasti zimske vožnje

Zimske službe so poskrbele za temeljito čiščenje glavnih cest, nekatere manj pomembne stranske uličice pa so ostale neočiščene. Zvoženi sneg se je spremenil v debele ledene plošče, ki bodo vse do prve otoplitve zahtevale od voznikov previdnejšo vožnjo, prilagojeno razmeram na cesti. O tem, kako pozimi učinkovito speljati in se varno ustaviti, si lahko preberete tukaj. Nasveti bi prišli prav tudi mladi voznici Lani, ki je zaradi premalo vozniških izkušenj v zimski vožnji neustrezno zavirala na poledeneli cesti.

Nepredvidljive okoliščine

Lana je prepozno opazila kolesarja, ki se je pripeljal iz slabo pregledne stranske ulice. Ustrašila se je trčenja in hitro pohodila zavoro. V drugačnih okoliščinah bi s tem ustavila avto in se izognila trčenju, na poledeneli cesti pa se je avto zaneslo v kup zbitega snega. Kolesarju se je izognila, na avtu pa je poškodovala prednji odbijač.

Z enim klicem do popravila avtomobila

Na dokumentaciji za zavarovanje vozila, ki jo je potrebovala za uveljavljanje škodnega dogodka iz kasko zavarovanja, je opazila telefonsko številko Pomoč na cesti AS 080 28 28, na katero zavarovanci Adriatica Slovenice pokličejo v primeru prometne nesreče. V asistenčnem centru so ji svetovali popravilo pri pooblaščenem serviserju, ki je vključen v mrežo Moj servis. Že dobre pol ure zatem je prejela klic iz servisa in dogovorili so se za termin popravila avtomobila.

Nadomestno vozilo za čas popravila

Na servisu so ocenili škodo na avtomobilu in podali oceno stroškov popravila na zavarovalnico. Ker se je odločila za popravilo v mreži Moj servis, se je domov odpeljala z nadomestnim vozilom, ki ga je brezplačno uporabljala 3 dni, za čas popravila avtomobila. Ob prevzemu avtomobila je Lana na servisu plačala le višino odbitne franšize. Preostali znesek popravila je zavarovalnica plačala neposredno servisu.

»Prvič sem se srečala s popravilom poškodovanega avtomobila. Nisem vedela, kaj naj storim, na koga naj se obrnem, in ko sem zagledala telefonsko številko za Pomoč na cesti, sem se res razveselila. V asistenčnem centru sem izvedela vse potrebno. Še najbolj pa mi je prišla prav brezplačna uporaba nadomestnega vozila in seveda vrednostni bon v višini 40 EUR, ki ga bom uporabila ob obnovi zavarovanja in z njim »pokrila« strošek izgube bonusa zaradi uveljavljanja škode,« je povedala Lana.

Zgodba je resnična, le nekatere podrobnosti (ime, kraj in podobno) so zaradi varovanja osebnih podatkov spremenjene.

Z enim klicem do popravila avtomobila

Prijava škodnega dogodka v prometu preko telefona je najkrajša pot do popravila avtomobila in ugodnosti, ki jih omogoča popravilo v napotenem servisu. 

Pomoč na cesti AS