AS svetuje

31.01.2018 | 2 min branja | Tujina , Šport

»Pomoč v slovenskem jeziku je neprecenljiva«

Poznate občutek, ko odštevate ure in minute do konca petkovega delovnika, ker vas za konec tedna čaka nekaj, kar res radi počnete? Petra in Mare sta se po napornem tednu v službi veselila odklopov na belih strminah. Tri, dva, ena, ta vikend gremo proti Italiji! Smuči sta v strešni kovček naložila že večer pred odhodom. V petek sta takoj po službi odšla na pot in se v soboto zjutraj med prvimi spustila po sveže zglajenem snegu. Čisti užitek! 

Nepričakovane razmere na smučišču

Petra in Mare sta navadno smučala, dokler so ju držale noge in tudi tokrat sta nameravala dan izkoristiti do zadnjega trenutka, čeprav se je popoldan nad smučišče spustila megla. Kot odlična smučarja sta zaupala svojemu občutku za pravo smučino, morebitne nevarnosti zaradi zmanjšane vidljivosti pa potisnila ob stran. In zgodilo se je najmanj pričakovano. Petra je spregledala »kucelj« ter z veliko hitrostjo pristala na poledenelem snegu. Začutila je ostro bolečino nekje med ramenom in vratom ter z zadnjimi močmi oddrsela do izteka proge, kjer jo je čakal Mare. Od močne bolečine je prebledela in se sesedla na tla. 

Koga v tujini poklicati na pomoč?

Doma bi Mare najprej pomislil, kako pripeljati Petro čimprej na urgenco. Na smučišču v Italiji pa se je spomnil na telefonsko številko, ki jo je ob sklenitvi zavarovanja za tujino shranil v mobilnik. 

»Pozdravljeni, poklicali ste Asistenčni center AS. Kako vam lahko pomagamo?«

Domači jezik je na Mareta v trenutku, ko ga je izjemno skrbelo za Petro, deloval nadvse pomirjujoče. Operaterju je zaupal Petrine osebne podatke in natančno opisal, kje sta in kaj se je zgodilo. V SMS sporočilu, ki ga je prejel po sklenitvi zavarovanja, je našel tudi številko police, ki jo je operater potreboval za hitrejše preverjanje podatkov. 

Organizacija prevoza do bolnišnice in v Slovenijo

Petra je tarnala, da »umira« od bolečin, zato je Mare ni želel sam odpeljati do bolnišnice, ki jo je predlagal operater. Z veseljem je izkoristil ponujeno možnost, da primernejši prevoz organizira asistenčni center. V bolnišnici so Petro oskrbeli, jo natančno pregledali, izvedli potrebne preiskave, vključno z rentgenom, in na koncu postavili neprijetno diagnozo: zlom ključnice. Namesto mavčne obloge, ki je običajna za imobilizacijo večine zlomov, se pri zlomu ključnice na ramenski obroč namesti oprt iz tkanine. Imobiliziran bolnik lahko odide v domačo oskrbo, vendar še več dni ne more poskrbeti sam zase, prav tako čuti močne bolečine ob vsakem tresljaju ali gibu. 

Petra si v takšnem stanju ni mogla zamisliti, da bi se nekaj sto kilometrov do doma peljala z njunim avtom starejšega letnika. Mare se je znova obrnil po pomoč v asistenčni center, kjer so z velikim razumevanjem organizirali prevoz v Slovenijo z bolniškim vozilom in zdravniškim spremstvom. 

"Najlepša hvala za vse!"

Stroške prevozov in bolnišnične oskrbe je zavarovalnica poravnala neposredno bolnišnici. Ker pa je Mare z gotovino poravnal nakup predpisanih protibolečinskih zdravil v lekarni, je po prihodu domov v skladu z napotki operaterja na Asistenčni center AS naslovil zahtevek za povračilo nastalih stroškov

Škodnemu zahtevku je priložil originalne račune in izpisek klicev na telefonsko številko +386 5 66 28 500. 

Veliko več kot kritje stroškov pa je Maretu v trenutku stiske pomenilo dejstvo, da se je lahko z operaterjem pogovarjal v svojem jeziku in vse reševal le s klicem na eno asistenčno številko. Tako je neprijeten spomin zbledel z občutkom, da mu je v težkih trenutkih nekdo stal ob strani, pa čeprav je bil to le neznani, a vendarle prijazni operater v asistenčnem centru. 

Zgodba ni resnična. Namenjena je prikazu asistenčnega klica pri zavarovanju Tujina AS. 

Se želite izogniti visokim stroškom zdravljenja?

Potujte v tujino brez skrbi in težav pri iskanju zdravstvene pomoči. Bi naredili informativni spletni izračun zavarovanja za tujino?

Izračun in sklenitev