AS svetuje

30.08.2017 | 2 min branja | Avto

Hitro popravljen avto in bon za popust

Manca iz Slovenske Bistrice je bila pred časom udeležena v prometni nesreči. Zaradi prekratke varnostne razdalje je trčila v avto, ki se je nenadoma ustavil.

Manca je za popravilo izkoristila prednosti mreže Moj servis in zapisala svojo izkušnjo. 

"Priznam, krivda je bila moja. Z drugim voznikom sva izpolnila evropsko poročilo, nato pa sem se kar takoj odpeljala do poslovalnice svoje zavarovalnice v Slovenski Bistrici, kjer sem lani sklenila zavarovanje. K sreči je bil avto kljub trku še vedno vozen. Ker je moj Renault Clio skoraj nov, imam sklenjeno kasko zavarovanje, saj je premija veliko manjša od morebitne škode, kar se je izkazalo tudi v tem primeru.

Vse informacije na enem mestu

Na zavarovalnici so bili prijazni, cenilec pa se je takoj lotil dela. Postopek pregleda in izdelava cenilnega zapisnika za popravilo avta sta trajala dobre pol ure. Cenilec mi je prijazno svetoval njihovo partnersko servisno delavnico, vključeno v mrežo Moj servis. Še preden sem se odpeljala, je na servis že poslal cenilni zapisnik. Cenilec mi je ob odhodu razložil, da lahko v prihodnje pokličem tudi na brezplačno številko 080 28 28, kjer mi bodo pomagali najti najbližji servis in odgovorili na vsa moja vprašanja.

Na servisu mi ni bilo treba na dolgo in široko pojasnjevati, kaj se je zgodilo in kaj potrebujem, saj so si že ogledali cenilni zapisnik. Pojasnili so mi, da vseh potrebnih delov trenutno nimajo, a so jih že naročili in bo avto v dveh dneh zagotovo popravljen. To se mi je zdelo hitro, saj so bili poškodovani odbijač, maska, hladilnik klime, blatnik in žaromet. Rešili so tudi mojo težavo s prevozom za ta dva dneva, saj zaradi narave svojega dela avto nujno potrebujem. Izročili so mi ključe nadomestnega avta in spet sem za urejanje vsega potrebnega porabila le pol ure. 

Kot da nesreče sploh ni bilo

Po dveh dneh so me s servisa poklicali, da me moj avto že čaka na njihovem dvorišču. Ko sem podpisala prevzemni list, sem ugotovila, da se je moja letna premija za kasko poplačala za nekaj let naprej. Za kasko zavarovanje sem namreč plačala 299,72 EUR premije, stroški popravila pa so znašali 1.933,21 EUR. Poravnala jih je zavarovalnica z naslova kritja B1, to pa mi je prineslo še zadnje presenečenje – bon za popust pri sklenitvi naslednjega zavarovanja v vrednosti 40 EUR. Ker sem morala le nekaj dni kasneje avto spet zavarovati, sem ga takoj izkoristila, ponovno pa sem seveda sklenila tudi kasko zavarovanje. Moja nesreča mi po zaslugi zavarovalnice in z njo povezanega servisa ni vzela veliko časa, pa še popust za zavarovanje sem dobila." 

"Največ mi pomeni, da sem lahko vse uredila na enem mestu in s tem prihranila ogromno časa. Poleg tega sem bila zahvaljujoč nadomestnemu vozilu ves čas popravila mobilna, na koncu pa so me presenetili še z bonom za popust. Odlično opravljeno, AS!"

Ugodnosti tudi za oškodovance

Krivda za prometno nesrečo je bila Mančina, zato je lastnik drugega vozila pri AS-u uveljavljal škodo. Pokrila se je iz Mančine police za zavarovanje avtomobilske odgovornosti. Tudi oškodovanec se je odločil za popravilo vozila v mreži Moj servis in izkoristil ugodnosti akcije. Za čas popravila vozila (do 3 dni) je brezplačno uporabljal nadomestno vozilo, po opravljenem popravilu pa je prejel vrednostni bon v višini 40 EUR za sklenitev novega avtomobilskega zavarovanja AS

Zgodba je resnična, le nekatere podrobnosti (ime, kraj in podobno) so zaradi varovanja osebnih podatkov spremenjene.

Kasko zavarovanje vozila

Pametna izbira v primerih, ko bi vas popravilo škode na vozilu lahko spravilo v neugoden finančni položaj.

Preberite več