AS svetuje

20.06.2016 | 2 min branja | Avto

Hitra pomoč

Denis iz Kopra je zaposlen kot trgovski potnik in veliko potuje z avtomobilom. Slovenijo je brez nesreče prevozil že po dolgem in počez. Pred kratkim pa mu je pot prekrižal nepreviden voznik. Trk je bil neizogiben. Denis jo je odnesel brez poškodb, njegov avto pa je bil precej obtolčen spredaj in po vsej desni strani.

Kaj ste pomislili ob trčenju in kako ste ravnali?

Ko sem prišel k sebi in ugotovil, da mi ni nič hudega, sem pomislil, kako bom brez avtomobila, ki ga nujno potrebujem za delo. Jasno, tudi na vse težave, ki jih bom imel s popravilom. Spomnil sem se, da mi je zastopnik ob sklenitvi zavarovanja svetoval, naj v primeru prometne nesreče pokličem telefonsko številko AS-ove organizacije pomoči na cesti, kjer mi bodo najhitreje pomagali. Omenjal je še vrednostni bon.

Ste poklicali 080 28 28 – Pomoč na cesti AS?

Sem. Bil sem izjemno presenečen nad hitrostjo in enostavnostjo postopka. Prijazna svetovalka mi je predlagala pogodbeno mrežo AS, ki mi poleg kakovostnega popravila z originalnimi deli zagotavlja še cenitev na servisu, brezplačno nadomestno vozilo za tri dni v času popravila avtomobila in vrednostni bon v višini do 40 EUR. Čez petnajst minut so me že klicali iz avtomobilskega servisa in dogovorili smo se za termin popravila.

Ste bili zadovoljni s popravilom v AS-ovem pogodbenem avtomobilskem servisu?

Avtoservis, na katerega so me napotili v AS-u, je bil ves čas zelo korekten. Ob sprejemu so sprejeli mojo prijavo škode in kopirali vse potrebne dokumente za zavarovalnico. Na servisu so pregledali poškodbe mojega vozila, jih tudi posredovali na zavarovalnico, od koder so mi takoj odgovorili z odobritvijo popravila. Tako so mi prihranili dodatne poti, čakanje in ponovno dogovarjanje z zavarovalnico. Avto so mi res profesionalno popravili. Strošek je poravnala zavarovalnica servisu sama, servisu sem pred prevzemom vozila poravnal samo znesek (ob sklenitvi zavarovanja) dogovorjene franšize. Ker pa je bilo popravilo zahtevno in so na servisu morali še počakati dostavo nadomestnih delov, dela v treh dneh še niso mogli dokončati. Zato so mi ponudili, da nadomestni avto obdržim do konca popravila, cena najema pa je bila zelo ugodna. Pri obnovitvi zavarovanja pri AS-u pa bom ob unovčitvi prejetega bona ponovno razmislil tudi o ponudbi svojega zastopnika, da sklenem dodatno kritje nadomestnega vozila D8, in o sklenitvi zavarovanja brez franšize.

Ste bili zadovoljni?

Zelo. Med popravilom sem lahko delal in se vozil v nadomestnem avtomobilu, obveščali so me, kdaj bo avtomobil popravljen, potem pa sem iz AS-a prejel še pismo z najboljšim presenečenjem. Iz zavarovalnice so mi poslali vrednostni bon v višini 40 EUR, ki ga bom lahko unovčil pri obnovi ali sklenitvi novega avtomobilskega zavarovanja AS. Ko sem o tem pripovedoval prijateljem, so bili najprej začudeni, zakaj avta nisem raje popravljal pri svojem avtomehaniku. Ko pa so slišali celotno zgodbo, so mi zatrdili, da bi se zagotovo odločili tako kot jaz. Res je šlo hitro, brez odvečnih poti in brez skrbi.

Z enim klicem do popravila avtomobila

Prijava škodnega dogodka v prometu preko telefona je najkrajša pot do popravila avtomobila in ugodnosti, ki jih omogoča popravilo v napotenem servisu. 

Pomoč na cesti AS