Natisni

Prijava škode

HITRO IN ENOSTAVNO

Svojim zavarovancem nudimo pomoč pri prijavi škode. Prijavite jo lahko:

  • preko portala Moj AS (potrebna je predhodna registracija oz. prijava),
  • preko obrazca, ki je dostopen na naši spletni strani (izpolnite ga in nam pošljite po pošti), 
  • osebno v poslovalnici AS ali 
  • preko telefonske številke Pomoč na cesti AS 080 28 28 (velja le v primeru prijave škode iz avtomobilskega zavarovanja).

Svetujemo vam, da škodni dogodek prijavite takoj, ko se zgodi.
Za dodatna vprašanja nas lahko pokličete na brezplačno številko 080 11 10 in z veseljem vam bomo pomagali pri vseh korakih – vse od prijave do izplačila škode.
 

Prijava škode iz avtomobilskega kaska in avtomobilske odgovornosti

Škodo iz naslova avtomobilske odgovornosti (AO) lahko prijavite vsi udeleženci v prometu, in sicer povzročitelji škodnega dogodka (zavarovanci) ter oškodovanci.
Iz naslova zavarovanja avtomobila (avtomobilski kasko - AKA) pa le tisti, ki ste škodo utrpeli, torej zavarovanci oziroma zavarovalci, če je vozilo v najemu.

Kje lahko prijavite škodo?
 

  • Pomoč na cesti AS 080 28 28 - z enim klicem do popravila avtomobila

Telefonska prijava škodnega dogodka je najhitrejša pot do popravila avtomobila in ugodnosti, ki jih omogoča popravilo avtomobila v mreži Moj servis. Za svoje stranke smo izbrali naše najboljše partnerske servise, ki vam zagotavljajo celovito in učinkovito oskrbo v primeru škode. V izbranem servisu bodo za vas poskrbeli v celoti – opravili prijavo, ogled in cenitev škode ter popravilo vozila. Vso dokumentacijo bodo posredovali naši škodni službi, ki bo poskrbela za prevzem dokumentacije in plačilo računa serviserju. Vsi, ki poškodovano vozilo popravite v enem izmed izbranih servisov, prejmete vrednostni bon od 20 do 40 EUR, ki prinaša prihranek ob obnovi oz. sklenitvi avtomobilskega zavarovanja za osebna vozila in brezplačno nadomestno vozilo za čas popravila do vključno 3 dni in do 100 km na dan. Seznam servisov Moj srevis.
 

  • portal Moj AS

Ste imeli škodo in bi jo radi čim prej prijavili ali preverili potek njenega reševanja? Portal Moj AS zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka, vključno z zneskom izplačila.  

*Prijava škode prek portala Moj AS >


(*Za prvi dostop do portala se morate registrirati; ob prijavi vnesete nekaj osebnih podatkov. Posredovali vam bomo osebno aktivacijsko geslo, s katerim boste lahko v Moj AS vstopili prek računalnika, tablice ali mobilnega telefona.)

 

  • AS poslovalnice

Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.
 

  • Obrazec

Škodo lahko prijavite preko obrazca, ki je dostopen na naši spletni strani, in posredovanjem obrazca po pošti. Izpolnite ga in nam ga posredujte po pošti na naslov: Adriatic Slovenica d. d., Ljubljanska cesta 3a, 6503 Koper.

Za vse dodatne informacije o avto asistenci smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 28 28 (iz tujine pokličite na +386 15 18 47 47).

Prijava škode iz premoženjskega zavarovanja

(Dom AS, požarno, strojelomno in transportno zavarovanje)

Kje lahko prijavite škodo?
 

  • Portal Moj AS

Ste imeli škodo in bi jo radi čim prej prijavili ali preverili potek njenega reševanja? Portal Moj AS zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka, vključno z zneskom izplačila.

*Prijava škode prek portala Moj AS >

(*Za prvi dostop do portala se morate registrirati; ob prijavi vnesete nekaj osebnih podatkov. Posredovali vam bomo osebno aktivacijsko geslo, s katerim boste lahko v Moj AS vstopili prek računalnika, tablice ali mobilnega telefona.)
 

  • AS poslovalnice

Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.
 

  • Obrazec

Škodo lahko prijavite preko obrazca, ki je dostopen na naši spletni strani. Izpolnite ga in nam ga posredujte po pošti na naslov: Adriatic Slovenica d. d., Ljubljanska cesta 3a, 6503 Koper. 

Za vse dodatne informacije o dom asistenci smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 28 28.
 

Prijava škode iz nezgodnega zavarovanja

Kje lahko prijavite škodo?
 

  • Škodni portal

Ste imeli škodo in bi jo radi čim prej prijavili ali preverili potek njenega reševanja? Portal Moj AS zagotavlja hitro in preprosto prijavo vseh vrst škod, popoln vpogled v reševanje vašega škodnega zahtevka, vključno z zneskom izplačila.

*Prijava škode prek portala Moj AS >

(*Za prvi dostop do portala se morate registrirati; ob prijavi vnesete nekaj osebnih podatkov. Posredovali vam bomo osebno aktivacijsko geslo, s katerim boste lahko v Moj AS vstopili prek računalnika, tablice ali mobilnega telefona.)
 

  • AS poslovalnice

Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.
 

  • Obrazec

Škodo lahko prijavite preko obrazca, ki je dostopen na naši spletni strani.  Izpolnite ga in nam ga posredujte po pošti na naslov: Adriatic Slovenica d. d., Ljubljanska cesta 3a, 6503 Koper.

Za vse dodatne informacije smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 11 10.
 

Prijava škode iz naslova zdravstvenega zavarovanja

Kje lahko prijavite škodo?
 

  • AS poslovalnice

Osebno se lahko zglasite tudi v eni izmed naših poslovalnic, kjer vam bomo z veseljem pomagali.
 

  • Obrazec

Škodo lahko prijavite preko obrazca, ki je dostopen na naši spletni strani.  Izpolnite ga in nam ga posredujte po pošti na naslov: Adriatic Slovenica d. d., Ljubljanska cesta 3a, 6503 Koper.

Za vse dodatne informacije smo na voljo na brezplačni telefonski številki 080 11 10.
 

Prijava škode iz naslova zavarovanj Coris AS in Multirisk

V primeru, da gre za hujšo bolezen ali poškodbo, ki zahteva bolnišnično zdravljenje, pokličite 24-urni asistenčni center na številko:
++386 1 519 20 20 (v slovenskem jeziku).

Ob klicu navedite:

  • številko police,
  • ime in priimek,
  • začasni naslov,
  • številko telefona,
  • vrsto bolezni oziroma pomoč, ki jo potrebujete.

 

  • Obrazec

Škodo lahko prijavite preko obrazcaIzpolnjen obrazec skupaj z vso dokumentacijo pošljete na naslov:

Assistance CORIS d.o.o., Ulica Bratov Babnik 10, 1000 Ljubljana

V primeru dodatnih vprašanj nas lahko pokličete na telefonsko številko 01/ 51 33 500.